Twoje zamówienie

Potwierdzenie dotyczące Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.

Do realizacji przystępujemy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu z potwierdzeniem, przykładowy numer zamówienia: #LAU2212322
W razie problemów ze znalezieniem maila potwierdzającego zamówienie, sprawdź folder SPAM.

Skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem email: kontakt@laurene.pl.

PŁATNOŚCI

Akceptujemy płatności: 

- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
02 1140 2004 0000 3702 8151 6779 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA) 

Płatności poprzez PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email. 
W przypadku płatności kartą -potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia. 

Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta!

Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność. W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania,
adres email oraz numer zamówienia. 

Dane do przelewu:
mBank 02 1140 2004 0000 3702 8151 6779
Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Związkowa 26
20-148 Lublin

Zmiany w zamówieniu

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Możemy zmienić zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Zmiana adresu jest możliwa tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Wysyłka i dostawa

Standardowa dostawa na terenie Polski jest darmowa!
Dostawa do innego kraju jest dodatkowo płatna 15zł.

Jak najbardziej, jest możliwość wysyłki do innego kraju. Jest to dodatkowo płatne - 15zł.

Wasze zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub lokalnego operatora w przypadku zagranicznych przesyłek.

Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/. Numer do śledzenia paczki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę.

Wasze zamówienia zostają wysłane w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane otrzymasz email z potwierdzeniem oraz numerem przewozowym.

Wasze zamówienia dostarczane są zazwyczaj w około 10-12 dni roboczych od momentu wysyłki. Może się zdarzyć, że z powodu opóźnienia po stronie przewoźnika ten czas się wydłuży. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

W tej chwili produkty wysyłane są przez naszego partnera
z zagranicznego centrum logistycznego.

Zwroty i reklamacje

W takiej sytuacji, prosimy o skontaktowanie się z nami bezpośrednio na adres email: kontakt@laurene.pl, a my poinformujemy jak dokonać zwrotu produktu.

Na zwrot produktu masz 14 dni od momentu odebrania paczki.

Oczywiście! Prosimy o skontaktowanie się z nami bezpośrednio na adres email: kontakt@laurene.pl aby poznać szczegóły.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: kontakt@laurene.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.