Najczęściej zadawane pytania

Twoje zamówienie

Gdzie znajdę potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie dotyczące Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Do realizacji przystępujemy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Jaki jest numer mojego zamówienia?

Numer Twojego zamówienia znajduje się w mailu z potwierdzeniem, przykładowy numer zamówienia: #LAU2212322
W razie problemów ze znalezieniem maila potwierdzającego zamówienie, sprawdź folder SPAM.

Mam pytanie co do mojego zamówienia, jak mogę się skontaktować?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem email: kontakt@laurene.pl lub poprzez formularz kontaktowy

Płatności

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Akceptujemy płatności: 

- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
02 1140 2004 0000 3702 8151 6779 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA) 

Gdzie znajdę potwierdzenie płatności?

Płatności poprzez PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email. 
W przypadku płatności kartą -potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia. 

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta!

Jak mogę opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym?

Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność. W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania,
adres email oraz numer zamówienia. 

Dane do przelewu:
mBank 02 1140 2004 0000 3702 8151 6779
Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Związkowa 26
20-148 Lublin

Zmiany w zamówieniu

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?

Możemy zmienić zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Zmiana adresu jest możliwa tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe na adres email: kontakt@laurene.pl

Wysyłka i dostawa

Ile kosztuje wysyłka?

Standardowa dostawa na terenie Polski jest darmowa!
Dostawa do innego kraju jest dodatkowo płatna 15zł.

Czy mogę zamówić produkty do innego kraju niż Polska?

Jak najbardziej, jest możliwość wysyłki do innego kraju. Jest to dodatkowo płatne - 15zł.

Kto dostarczy moje zamówienie?

Wasze zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub lokalnego operatora w przypadku zagranicznych przesyłek.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/. Numer do śledzenia paczki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wasze zamówienia zostają wysłane w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane otrzymasz email z potwierdzeniem oraz numerem przewozowym.

Jaki jest czas dostawy?

Wasze zamówienia dostarczane są zazwyczaj w około 10-12 dni roboczych od momentu wysyłki. Może się zdarzyć, że z powodu opóźnienia po stronie przewoźnika ten czas się wydłuży. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

Skąd zostało wysłane moje zamówienie?

W tej chwili produkty wysyłane są przez naszego partnera
z zagranicznego centrum logistycznego.

Zwroty i reklamacje

Produkt nie spełnił moich oczekiwań i chce go zwrócić.

W takiej sytuacji, prosimy o skontaktowanie się z nami przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres email: kontakt@laurene.pl, a my poinformujemy jak dokonać zwrotu produktu.

Ile mam czasu na zwrot produktu?

Na zwrot produktu masz 14 dni od momentu odebrania paczki.

Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar?

Oczywiście! Prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres email: kontakt@laurene.pl aby poznać szczegóły.

Chciałabym/chciałbym zareklamować zamówiony przeze mnie produkt.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: kontakt@laurene.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.